Assalamualaikum ♥ Follow or Dashboard
You Inspired Me ♥
You Inspired Me
nasihat untuk minah intan nur anum yang urban ;)
Tuesday, May 17, 2011 | 12 Comments ★

assalamualaikum :17:


okay sure korangg dah tahu kann pasal entry yang berbunyi 'carutan untuk minah bertudung urban' yang ditulis secara BAEK,SOPAN SANTUN,dan BERHEMAH dari ini minah . hehe . ya memang tak dinafikan ade benar ape yang die cakap tu tapi carenye totally salah untuk menasihatkan orang . tapi dla tak rase pon care die nak menasihatkan orang , care die tu lebih ke arah marah pade someone . aku kahh ? haha , memang tak ahhh . kenal hang pun idakkk ... dan ramai jugaa penyokong die tu sebenarnye .
oke disini dla bukannye nak bagi nasihat or kutukan untuk die tapi cume nak bagi tao dimane kebenaran dan kesalahan atas kutukan die tu . sebab dla tak nak orang luar especially laki memandang rendah or kutuk gegirl yang bertudung urban lepas dorangg bace entry die .




care nasihat die memang betul tapi nasihat ke tuu . die sendiri dah mention CARUTAN .
kenape die mesti nak buad entry pasal minah bertudung . at least kiteorang ade effort untuk menutup aurat walaupun tak sempurna . die ?? bertudung tak . tutup aurat tak . seap toch up kat gambar tuh semate mate nak tunjuk boobs . kau tu tak ade ke ? tak malu ke kalau yang bace entry tu lelaki . dorunk mesti pk laen . and plus awak tu pon perempuan jugaa . adek beradek and sedare mara kau tak kan tak ade yang pakai tudung . konfem ade punye walaupun bilangannye kecil . mmmm senang cite kalau nak lauhkan rase marah or bengang tu jangan lah nak babitkan kiteorang pulak . kene lah pk kan orang sekeliling jugaa . yee , memang aku terase pon ape yang kau tulis tu dan sedikit sebanyak pun ade lah memberikan keinsafan kepade aku . btw tengs lah ye :face64: PEACE GIRL . tak moo lah marah marah and kutuk kutuk same same perempuan , kan tak manis . dan aku kagum dengan keberanian kau tuh . solute lah kakak . and aku harap kau pun solute lah aku jugaa sebab berani buad entry untuk kau juga . tapi bukan nak mengate pun cume beri nasihat . dan nak berterime kaseh jugaa sebab bagi kesedaran dekat aku and perempuan perempuan kat luar sane . okay , itu saje yang dla nak bagitahu . kbyeee . :face75:
★ OLDER POST | NEWER POST