Assalamualaikum ♥ Follow or Dashboard
You Inspired Me ♥
You Inspired Me
bestie forever
Monday, May 30, 2011 | 0 Comments ★

hello there world and assalamualaikum . hari ini nak dedicatekan entry ini untuk kawan sayangg dla . nak tahu tak siape . tralalaaa mr.chubby. sebelum dla test kerete die sempat buad satu entry untuk menaikkan semangat and meluahkan rase cintanye dahulu kale. haha. okay tak pe, doesn't matter lah sayangg.


to chubby --> terime kaseh sebab jadi kawan yang sporting, gilak untuk aku. aku harap persahabatan kite ini akan kekal selamanye. jangan lost contact okay. nanti dah nak kawin jangan lupe ajak aku. mahu jadi pengapit okay. okayy. teeheee. belajar betul betul nanti dah keje bank jangan lupe bagitahu aku, aku pon teringin nak keje bank*rup jugaa. tak nak lah asek keje pramugari ja. haha *perasan jaa. okay and last aku harap kawan sayangg aku ini akan berjaya dunia dan akhirat. aminn


from adeela --> iloveyouukawann. jangan lupekan daku and ingat daku dalam doamu . sekiann


rizwan and adila>3



★ OLDER POST | NEWER POST