Assalamualaikum ♥ Follow or Dashboard
You Inspired Me ♥
You Inspired Me
only girl (!)
Wednesday, February 23, 2011 | 0 Comments ★

Want you to make me feel like I'm the only girl in the world 
Like I'm the only one that you'll ever love 
Like I'm the only one who knows your heart 
Only girl in the world... 
Like I'm the only one that's in command 
Cause I'm the only one who understands how to make you feel like a man, yeah 
Want you to make me feel like I'm the only girl in the world 
Like I'm the only one that you'll ever love 
Like I'm the only one who knows your heart 
Only one



bes kan lagu ny . bace lirik dy betul betul . wah bes . tapi video dy seksi an . kenape lah orang putih ny selalu tunjuk tunjuk barang dieorang , bukan ape kite yang tengok ni yang terse maluny .  nak-2 plak kalau lakilaki tengok . ha terjojol biji mate dieorang , kalau yang pakai b-yond , seap pause play lagi . HAHA . ha ny lagi satu hal ngan astro b-yond ni , dy kate boley pause play ,tapi dla cube buad ta boley plak . panday betul astro ny tipu-2 kite an , GERAM betul (!) . *atau aku yang ta rety gune . 


oke na g tolunk emak masak ny + ary ni ari jadi mak . tapi dla ta wish pun , sebab ape tao = sebab dla malu la na wish . esh tah pape betul lah dla ny . 
ha oke lah , pade lakilaki , g smbhyng jumatt . *jawe g smbhyg lah , tao lah sakit , tapi dla tao jawe mesti pegi punye . oke i love that boy (!) sumpaa . 
oke bye . assalamualaikum , ('__')n
| NEWER POST